torsdag, december 21, 2006

The storm is over

Igår ställde jag mig i kö utanför H&M vid nio tiden och frös. Jag var trött och ville inget mer än att dricka en stor varm latte. Jag försökte se om jag såg några jag kände igen från skolan, men uptäckte aldrig någon. Ja, jag erkänner... jag skolkade ifrån två lektioner. Men vad gör man inte för fashion?Och jag är mycket nöjd med resultatet av denna hysteri-shopping. Jag tycker att jag fick tag på det mesta som jag ville ha och nu kan jag andas ut.

Här är fyra av varorna jag köpte:


Jag köpte även den vita dunjackan och den svarta t-shirten med hjärtformat tryck. Lyckades tyvärr inte att få tag på scarfen, men den ska jag försöka köpa den 13 november då man kan beställa online!

Tips inför nästa år: En smart idé jag fick igår var att nästa år kan jag försöka få en uteliggare att sätta sig utanför en valfri H&M och spara plats till en. På så sätt behöver man inte gå upp tidigt men ändå få köplatsen längst fram. Jag vet i och för sig inte om det kommer att funka med tanke på alla vakter som de har stående utanför...

Inga kommentarer: