torsdag, december 21, 2006

Birthday and Christmas


På denna lugna lördagskväll tänkte jag att det är bäst att börja tänka på vad jag ska ha på min önskelista i år. Imorgon är det en månad kvar till min födelsedag och strax därefter är det julafton. Så jag har suttit och funderat på vad jag önskar mig och detta är några saker som jag kom på:


1. Viktor & Rolf 'Flowerbomb'
På Viktor & Rolf i torsdags fick man med ett gratisprov av Viktor & Rolfs parfym 'Flowerbomb' när man köpte något. Sedan dess har jag blivit förälskad i doften, så en lite större flaska av den parfymen vore inte fel :)

2. 'Coupling' DVD Box
'Coupling' är en utav mina favorit tv-serier, men jag har tyvärr ingen DVD med serien ännu. Och nu när serien är avslutad finns det en DVD Box med alla fyra åren! (För ni som inte vet vad 'Coupling' är för något: det är ungefär som 'Vänner' fast med brittisk humor. Kan det bli bättre?)
3. Stor t-shirt
"The boyfriend look" blir bara hetare och hetare. Jag har hittat en fräck t-shirt med Rolling Stones tryck på http://www.bubbleroom.se. T-shirten är egentligen för killar, men hur ska man annars få den perfekta pojkväns-looken? Det är mycket snyggt med en oversized t-shirt till ett par jeans och boots. Märket är 'Amplified' och kostar 539 kr.

Inga kommentarer: