torsdag, december 21, 2006

Hey you




Nu har det gått en tid sedan jag sist skrev i min blogg. Har haft mycket att göra i skolan. Men nu är det snart jullov! Tack gode Gud för det!Om man räknar bort allt pluggande de senaste två veckorna har det också varit många höjdpunkter.Jag färgade mitt hår brunt för några veckor sedan. Jag ville testa något nytt och jag är faktiskt nöjd med resultatet. Fast jag saknar mina blondaslingor lite grann, även om jag har några av dem kvar. Men det är kul att vara brunett igen!Förr förra fredagen var jag med några vänner och kollade på filmen 'Happy Feet'. Jag tror inte jag har skrattat så mycket under en film. Jag kan verkligen rekommendera den!
Jag fyllde även år förra veckan :) Det var en mysig dag. Elin överraskade mig med presenter på morgonen. Av mina föräldrar fick jag bland annat alla säsonger av 'Coupling'! Jag sitter och skrattar framför tv:n hela tiden nu.

Inga kommentarer: