torsdag, december 21, 2006

A big big bag


Många älskar skor, men jag dyrkar väskor! Min pappa har problem med att förstå vad jag ska ha alla väskor till och han blir inte så glad när jag berättar att jag har köpt en ny väska. "Vart ska vi ha alla dina väskor? Det finns ingen plats kvar!", brukar han säga. Jag måste erkänna att han har rätt. Det börjar bli rätt fullt i det högra byrå-skåpet i hallen, i mina garderober och det hänger ett antal väskor på garderobs handtagen (några har även blivit tvunga att få sin plats på golvet...). Men det hindrar mig inte för att hitta fler väskor som jag vill ha! Just nu har jag blivit jätteförälskad i den stora svarta Chanel väskan (som jag antagligen aldrig kommer att få äga om jag inte skrapar fram någon miljon på en trisslott snart). Ja, livet är inte lätt...

Inga kommentarer: