lördag, augusti 04, 2007

Only rock'n'roll but I like it


Igår var det äntligen dags för Rolling Stones på Ullevi. Det var hur mycket folk som helst, och väldigt många olika sorters folk måste jag tillägga, men jag och Elin lyckades knö oss rätt långt fram ändå. Det som var dåligt var att det fanns så många långa män i publiken så vi fick stå på tå det mesta av tiden. Jag kan inte beskriva hur ont man fick i benen efter ett tag! Sedan var det roligt att se dem i mina föräldrars ålder skaka loss och skrika 'oh yeah!' i eko av Jagger. Konserten var jättebra och det var kul att se sin pappas idoler live. Jag lyckades även ta några snygga kort, men det var oerhört svårt att få en skarp och bra bild på Mr. Jagger. Han var alldrig still. Efter konsertens slut köpte vi också varsin Rolling Stones t-shirt i L (som var det minsta som fanns kvar).. But we will make it work!

Bäst: 'Paint it black', Mick Jaggers dansmoves (+ hans små prat på svenska) och den stora uppblåstbara Rolling Stones-munnen.

Sämst: Den sena starten och känslan av att man behöver sätta sig ner på marken pga sin smärta i benen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

oh yes we will make it work :P

Anonym sa...

oh yes we gonna make it work

Anonym sa...

Man blir väl illa tvungen att kommentare då :P
Snyggt kort :)