söndag, maj 20, 2007

More Moss, please?

I onsdags var det lansering av Kate Moss kollektion på Topshop här i Sverige och jag var såklart där. Jag trodde inte att det skulle vara mycket folk där på morgonen och jag visades ha rätt. Jag kom dit halv nio och blev först i kön. Sedan kom det ungefär 15 personer till. Så vi var en rätt liten grupp, men det var skönt för då behövde man inte trängas så mycket (flashback från Stella McCartney och Viktor & Rolf).
Jag måste säga att jag blev lite besviken på hur lite de hade fått in i butiken. Jag hittade och köpte jeansen som jag var på ute efter, men de randiga hotpantsen + kavajen hade de inte. Och inte hade de den snygga klänningen heller (inte den med alla småblommor. Den hade de, men den är inte riktigt min cup of tea.). Jag menar den fina med stora pansée liknande blommor på. Jag får hoppas på att de får in dem i butiken snart!

Inga kommentarer: